09100782312 فروشگاه ایران ناتریشن

09100782312 فروشگاه ایران ناتریشن

مشاوره زیر نظر قهرمان فیتنس و بادیکلاسیک جهان و آسیا
09100782312 فروشگاه ایران ناتریشن

09100782312 فروشگاه ایران ناتریشن

مشاوره زیر نظر قهرمان فیتنس و بادیکلاسیک جهان و آسیا

ریکاوری

از دیگر فواید این تمرین کمک به قرینه سازی عضلات جلو بازو است به این دلیل که این در این تمرین هر دست به صورت جداگانه تمرین داده می شود.

تشخیص اشتباه :

بهترین حالت برای اجرای این حرکت این است که در طول هر تکرار آرنج را کنار بدنتان نگه دارید با نگه داشتن بازو کنار بدن دیگر نمی توانید از وزنه های خیلی سنگین استفاده کنید .

اگر در هنگام حرکت بازو ها به جلو تاب بدهید در نتیجه آرنج ها به جلو حرکت کرده و قسمتی از فشار تمرین به عضلات دلتوئید منتقل می‌شود.

شماره دو حرکت اشتباه را نشان می دهد

تصحیح خطا:

ابتدا دمبل های سبک تری انتخاب کنید اگر حرکت را درست انجام دهید بعد از انجام ست ها فشار دمبل ها را کاملا احساس خواهید کرد.

آرنجها را کنار بدنتان نگه دارید در این صورت محدوده حرکت کمتر خواهد شد و از درگیر شدن عضلات دلتوئید جلوگیری می کنند . در ضمن اجازه دهید دمبل به نقطه شروع برگردد سپس حرکت با دست مخالف را شروع کنید این کار باعث می شود تا تمام نیرو به عضلات جلوبازو منتقل شود .

پیشنهادی برای مبتدی ها:

بدون دمبل یا دمبل های کاملاً سبک بردارید و به  پهلو کنار آینه بایستید .

برای این کار سر را بچرخانید و در حالی که حرکت را از می‌دهید دستانتان را چک کنید به این نکته توجه داشته باشید در مقایسه با زمانی که آرنج را به جلو حرکت می دهید تا دمبل  را بالا بیاورید چقدر انقباض بیشتری روی عضلات دو سر وقتی که آرنج ها را کنار بدن قفل  کرده‌اید احساس می کنید.

در صورتی که توانستید حرکت را درست انجام دهید می توانید در انتهای تمرین تان  چند تکرار تقلبی ولی ایمن انجام دهید تا آسیبی به کمرتان وارد نشود


۲) دانه شاهدانهمشاوره افزایش وزن کاهش وزن 09100782312
(۵۷کالری، ۳ گرم پروتئین، ۴ گرم چربی‌ و ۱ گرم کربوهیدرات در هر قاشق غذا خوری)
شاهدانه به دلیل دارا بودن مقادیر بالای پروتئین میتواند دوست خوبی‌ برای ماهیچه‌های شما محسوب شود.در تحقیقات مشخص شد که ارزش غذایی پروتئین موجود در شاهدانه نسبت به هر منبع گیاهی دیگر بهتر می‌باشد.زیرا شاهدانه دارای مقادیر فراوانی‌ از آمینو اسید‌های ضروری می‌باشد که در منابعی نظیر گوشت، تخم مرغ و لبنیات نیز یافت میشود.
دلایل زیاد دیگری نیز برای استفاده از این دانه وجود دارد.شاهدانه دارای مقادیر فراوان از مواد معدنی ضروری نظیر آهن، کلسیم و منیزیم می‌باشد.دانشمندان دانشگاه هاروارد دریافتند که مصرف مقادیر بالای منیزیم میتواند تا ۳۰ درصد میزان خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش دهد.
به عنوان یک مزیت برتر شاهدانه دارای نسبت ۳:۱ از امگا ۶ به امگا ۳ می‌باشد که همین موضوع آنرا به یک ماده غذایی ضد التهاب در بدن تبدیل می‌کند.بسیاری از مردم از طریق روغن‌های گیاهی بی‌ کیفیت مقادیر فراوانی‌ از امگا ۶ را دریافت میکنند که همین موضوع میتواند باعث تشدید التهابات در بدن شود.همچنین باعث میشود که ریکاوری شما بعد از تمرینات کند و خطر ابتلا به انواع بیماری‌ها افزایش یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.