09100782312 فروشگاه ایران ناتریشن

09100782312 فروشگاه ایران ناتریشن

مشاوره زیر نظر قهرمان فیتنس و بادیکلاسیک جهان و آسیا
09100782312 فروشگاه ایران ناتریشن

09100782312 فروشگاه ایران ناتریشن

مشاوره زیر نظر قهرمان فیتنس و بادیکلاسیک جهان و آسیا

) تخم شربتی
(۶۰کالری، ۳ گرم پروتئین، ۳ گرم چربی‌ و ۵ گرم کربوهیدرات در هر یک قاشق غذا خوری)
چه کسی‌ فکر میکرد دانه ای‌ که روزگارانی دور برای افزایش قدرت ارتش آزتک استفاده میشد تبدیل به یک ماده غذایی مدرن شود؟ در واقع باید برای کسانی‌ که از این ماده غذایی در رژیم خود استفاده نمیکنند تاسف خورد.
تخم شربتی دارای مقادیر فراوانی‌ از فیبر می‌باشد به صورتی‌ که هر قاشق غذا خوری دارای ۵ گرم فیبر می‌باشد! در حقیقت تمام کربوهیدرات موجود در تخم شربتی به شکل فیبر می‌باشد که همین موضوع باعث میشود که کسانی‌ که نگران سیکس پک خود هستند بتوانند آن را به راحتی‌ استفاده کنند.هنگامی که فیبر‌های موجود در تخم شربتی با مایعات داخل معده شما ترکیب شود باعث تورم آنها به شکل ژل میشود که میتواند باعث بهبود کنترل قند خون و افزایش سیری شما شود که همین موضوع خود باعث کاهش وسوسه شما در جهت مصرف مواد غذایی بی‌ ارزش میشود.
تخم شربتی همچنین منبع خوبی‌ از اسید‌های چرب امگا ۳ و همچنین پروتئین گیاهی می‌باشد.بر خلاف شاهدانه تخم شربتی به عنوان یک منبع کامل پروتئین در نظر گرفته نمی‌شود زیرا آنها دارای سطح پایینی از آمینو اسید لیسین هستند.در تحقیقات اخیر همچنین مشخص شده است که تخم شربتی دارای آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی می‌باشد که میتواند از صدمات رادیکال‌های آزاد در بدن به ماهیچه‌ها جلوگیری کند.تخم شربتی در دو رنگ سفید و سیاه یافت میشود اما از لحاظ ارزش غذایی تفاوت زیادی بین آنها تا کنون گزارش نشده است.

آموزش حرکت جلو بازو دمبلمشاوره افزایش وزن کاهش وزن 09100782312

جلو بازو دمبل و خطای مهلک

درباره حرکت:

یکی از نکات اصلی برای پرورش عضله دو سر این است که باید از زوایا و با شدت های مختلف به این عضله فشار آورید.

این کار باعث می‌شود تا جایی که امکان دارد فیبرهای عضلانی را تحریک کنید جلو بازو روی سطح شیبدار و جلوبازو دارای حرکاتی هستند که محبوبیت زیادی بین بدنسازان دارند.

ولی قبل از انجام تمرینات باید حرکاتی مثل جلو بازو و دمبل تناوبی را بتوانید به خوبی انجام دهید.

برای انجام این حرکات بایستید و دمبلها را دو طرف بدن نگه دارید این تمرین حرکت بسیار فوق العاده ای برای هر دو سر عضله دوسر بازویی (سر کوتاه و سربلند ) محسوب می‌شود و هر دو عضله را همزمان به کار می‌گیرد.مشاوره افزایش وزن کاهش وزن 09100782312

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.